Zkoušky IPO

21.10.2012 21:55

Tak jsem si říkala, jak pořád básním o stopách a přitom to z našich složených zkoušek ani není moc znát. Nejvyšší čas to změnit :-) Tak jsem Nelku přihlásila na FPr1. Dva dny před zkouškou jsem jí našlapala zhruba zkouškovou stopu. Odstopovala moc hezky, ovšem neoznačila ani jeden předmět. Pokud se nemýlím, stalo se jí to poprvé... Trošku mě to uklidnilo, mám tu zkušenost, že když se před závodem nebo zkouškou něco nedaří, v rozhodujícím okamžiku to dobře dopadne. A přesně to se stalo :-) Stopovalo se v terénu, kde jsem s Nellou nikdy nebyla, ale lepší podmínky jsem fakt mít nemohly. Nižší travička, úplné bezvětří, silná rosa, stopa jak dálnice... V duchu jsem si říkala, že jestli se nám to nepodaří, je to skoro ostuda. Průběh stopy byl dvojího charakteru. Některé úseky šla Nelka jak profík a na některých jsem myslela, že je na stopě potřetí v životě. Očividně se nám tam po ránu prošlo nějaké to stádečko, pač Nelinčino občasné zastavení a slastné nasávání směrem nahoru bylo více než výmluvné. Naštěstí stačilo moje jemné upozornění "stopa" a vzpoměla se, proč tam vlastně jsme. Povely navíc nás stály dost bodů, ovšem pozor, to nejdůležitější nakonec, za předměty dostala plný počet bodů!!! Nakonec nás pan rozhodčí ocenil 82 body a známkou dobře :-) Takže nezbývá, než začít s cizíma stopičkama :-)