Skoro po roce...

22.06.2015 07:45

Stručné shrnutí a já opět slibuju, že se polepším :-)

16. - 17.8.2014 MVP Bratislava

Cilčin zatím nejúspěšnější výstavní víkend, oba dny se natřásala ve třídě šampionů, oba dny si vysloužila hodnocení V1 CAC BOB, a úspěchy slavila i v závěrečných soutěžích... sobota 1.BIG NON FCI, neděle 2.BIG NON FCI

30.8.2014 jsme se vydaly do Valašských klobouků a prošly se 40 km na dogtrekku Valašské kotáry

7.9.2014 jsem se s Cilkou zúčastnila závodů obedience v Herolticích, zkoušku jsme složily na VD a dokonce se nám povedlo vyhrát :-)

17.9.2014 jsme s Nelkou natáčely Pečeného sněhuláka pro Českou televizi, jelikož televizi doma nemám, hledala jsem díl na internetu, ale doposud se mi to nepovedlo :-( 

21.9.2014 Den pejsků na hradě Starý Jičín, Cilka předvedla něco málo z obedience, Nelka se bohužel kvůli háraní zúčastnit nemohla...

27.9.2014 NVP Brno, Cilka si z třídy vítězů odnesla hodnocení V1, CAC, dokončila si tak českého šampiona krásy a "naše" Arvika Nella Belavia V1, CAJC

4.10.2014 jsme s holkama vyrazily na závody sportovní kynologie do Veřovice, Nelka závodila v kategorii ZVV1 stopa, kterou zvládla moc hezky, ale bohužel se vybodla na označení posledního předmětu, takže nakonec 4. místo... Cilka závodila v kategorii ZVV1 speciál - poslušnost, počasí nám nepřálo, bylo hodně chladno a bahno, takže moje krátkosrstá madam se moc nepředvedla... Ale mezi ovčáky se neztratila a od paní rozhodčí dostala pochvalu za to, jak prý na mě pořád hezky kouká :-)

18.10.2014 jsem opět pořádala MČNP v obedience, tentokrát choďáci strakáče zcela převálcovali a to jak v účasti, tak i ve výkonech :-) Cilka závodila v kategorii OB1, splnila limit zkoušky na dobře a získala 3. místo

24.-26.10.2014 prodloužený víkend jsme s holkama strávily v Brně, v pátek jsem si vyzkoušela roli vedoucího kruhu na klubovce, v sobotu jsem vystavovala Cilku na evropské výstavě, kde získala hodnocení výborná ve třídě šampionů a v neděli na národní výstavě ve třídě vítězů V1, CAC

28.10. 2014 Cilka složila zkoušku ZOP na výborně :-)

15.11.2014 jsme ukončily závodní sezonu účastí na MČR obedience, Cilka závodila v kategorii OB1, byly to její první závody v hale a jsem na ni moc pyšná!!! Předvedla moc hezký výkon, bohužel nepochopila čtverec na koberci, ale díky ostatním cvikům zvládla limit zkoušky na VD a skončila na 16. místě z 26 účastníků... Na tuto akci jsem jela s cílem splnit limit zkoušky a v těžké konkurenci převážně pracovních plemen neudělat strakáčům ostudu, Cilka mi udělala velkou radost :-)

 

Začátek letošního roku se nesl především v duchu příprav na příchod nového člena naší rodiny, tentokrát jsme posílily část dvounohou a 18.4. se nám narodila Barunka :-) 

20.6.2015 závody OB Třebovice - první kynologická akce v doprovodu naší nejmladší, kterou zvládla na výbornou ( vzorně ji prospinkala :-) ), Cilka závodila v kategorii OB1, opět známka VD a celkově 3. místo... Takže nejvyšší čas se opět vrhnout do tréninku a pokusit se zdolat výbornou, ať se konečně dopracujeme k OB2 :-)