Obedience závody - Třebovice

02.06.2012 15:45

Na našem " domovském " cvičáku se konaly závody, takže jsme s Nelkou nemohly chybět :-) Abych to já neměla tak jednoduché, v kategorii OB2 jsem závodila a ostatní kategorie ( OBZ, OB1, OB3 ) jsem stewardovala. Počasí bylo spíš chladnější, takže pro pejsky naprosto ideální. Co se týče Nelinčina působení v závodě samotném, byla jsem v lehkém šoku. Už když jsem ji vypustila z auta, začala kolem mě poskakovat jak gumídek a zastavila se až večer doma :-) Domnívala jsem se, že se jedná o křížence strakáče, nyní začínám mít pocit, že druhým rodičem bude asi borderka. Tolik elánu jsem u ní snad ještě neviděla ( mám na mysli při poslušnosti, lov zvěře a coursing vynechávám ). Všechny cviky prováděla s chutí, bavilo ji to a vůbec neřešila, že nejsou žádné odměny. Po desátém ( posledním ) cviku na mě koukala stylem: " dobrý, co dál? " Samozřejmě dostala králičí ouško a svůj milovaný balonek, který po následující 2 hodiny žmoulala, všude se s ním chlubila a odmítala ho odevzdat :-) Je jasné, že z takové hektičnosti pramenila spousta chybiček a nepřesností, výsledek 222 b tomu taky odpovídá, ale osobně mám pocit, že to byl jeden z Nelčiných nejlepších výkonů :-). V kategorii nás bylo 5, ostatním se moc nedařilo, takže perličkou nakonec bylo Nelčino 1. místo :-)