Obedience závody Česká Třebová

17.06.2012 12:04

Konečně zase sportovní akce :-) Závody v České Třebové mám moc ráda, úžasné prostředí a báječní lidičkové :-) Moc jsem se těšila, navíc po dlouhé době závody, kde jsem jenom závodila a neměla žádné jiné povinnosti, takže jsem si je mohla užít v klídečku a taky se pokochat výkony ostatních závodníků :-) Teda původně jsem měla v plánu se učit nový zkušební řád, pač školení se blíží, ale tak nějak na to nebyl čas... Z našeho výkonu toho moc za zmínku nestojí, Nelka ve vedru prostě nepracuje a někdy z ní mám pocit, že se jí přehřívá mozek :-))) Ovšem rozhodně jí nemám co vyčítat, já jsem na tom úplně stejně, horka nesnáším. Nakonec 4. místo, nehodnocena... S největší pravděpodobností to bylo naše poslední působení v OB2, od podzimu už se budeme pokoušet o zkoušku nejvyšší, tedy OB3. Sama jsem zvědavá, kdy se nám ji podaří složit :-) Každopádně nás čeká ještě spousta práce...