MVP Nitra ( SK )

09.06.2012 21:52

Další výstava... Začíná jich být na můj vkus trochu moc :-) Jenže ona ta doba, kdy je možné vystavovat ve třídě mladých, je tak strašně krátká... Společnost nám tentokrát dělala Lenka s papilonkem Jackem, díky :-) Samotná výstava mě popravdě moc nebavila, nikoho známého jsem neobjevila, procházet stánky a přepočítávat ceny z eur na koruny se mi nechtělo a nějaké klidnější místo na proběhnutí holek jsem taky neobjevila... Cilka byla jediným zástupcem strakatého plemene, paní rozhodčí se moc líbila, dostala krásný posudek a dalšího CAJCíka do sbírky :-) Ještě musím zmínit, že se mi moc líbil začátek závěrečných soutěží, kdy za zvuku slovenské hymny nastupovala národní cena, fakt působivé... Na celé závěrečné soutěže jsme už nečekali, cesta domů dlouhá a navíc mě na autíčku zlobila spojka, tak už jsem radši chtěla být doma...