Závody OB Ostrava - Třebovice

27.10.2012 22:53

Druhý pokus o OB3. Hned ráno mi bylo jasné, že se nám asi moc dařit nebude... a bohužel jsem měla pravdu :-( Počasí už horší být nemohlo, pořádná zima a mrznoucí déšť. Původně jsme s Martou zvažovaly, že závod zrušíme a přesuneme na jiný termín, jenomže nebylo na kdy. Navíc většina závodníků to chtěla zkusit, takže nezbývalo, než připravit závodní prostor a dát se do práce. První si odcvičila OB2 s docela hezký výkonem, pak nastoupily "trojky" včetně mě a Nelly. Odložení v sedě bylo ještě v pořádku, při odložení vleže si Nelka okamžitě sedla, v takovém hnusu přece ležet nebude... ani další cviky se nám moc nedařily a když mi Nelka přinesla špatné dřívko při rozlišování, což se jí stalo snad poprvé, konečně mi došlo, že tudy cesta nevede... Obedienci se věnuji hlavně pro radost, svoji, i svých psů a náš dnešní výkon neměl s radostí a chutí do práce nic společného. Než se na place zbytečně trápit, raději jsem odstoupila. Zatím, co si Nelka pěkně v suchu vychutnávala králičí ouško, já jsem si to "vyžrala" až do konce jako steward :-) Myslím, že to byly první závody, u kterých jsem se fakt těšila, až skončí. Tak omrzlé a napuchlé ruce jsem už dlouho neměla :-) Některým pejskům počasí překvapivě sedlo a podali moc hezké výkony, jiní dopadli zhruba jako já. Tak snad příští rok :-)