Závody OB Mošnov

06.10.2012 21:36

Náš první pokus o OB3 :-) No, podle statistik nám to vychází až na čtvrtý pokus, tak jsem si říkala, že je pomalu čas začít :-) Ráno se nám povedlo, zaspaly jsme... Naštěstí mám mošnovské fotbalové hřiště vzdálené od domova cca 2 minuty autem, takže hodinové zpoždění nebylo až takovou tragédií. Nějak mi to ale nesedlo, všechno bylo moc hektické a s Nelkou jsme šly na plac hned jako druhé. Nelce to rozhodně vůbec nevadilo, energie měla na rozdávání a ještě přitom stíhala vymýšlet spoustu nových inovací a zlepšováků. Jsem si původně myslela, že změna cviků nám bude ku prospěchu, Nella to ještě nebude mít moc zažité a bude vnímat, co jí říkám. Jak naivní úvaha :-) Vylepšit cviky se dá přece vždycky... Zkouška nám utekla o cca 20 bodů, respektive o jeden cvik, zklamaná jsem ale nebyla. Přípravě jsme pravda moc nedaly, některé cviky máme ještě nedodělané a přece si nemůžeme dovolit překonat naši trenérku Martu a složit OB3 na první pokus :-)

Ostatní kategorie jsem stewardovala, zůčastnila se spousta šikovných pejsků i psovodů, počasí nám vyšlo přímo luxusně a zázemí KK Mošnov jsem tu už několikrát chvália, takže se můžu jenom opakovat :-) Doufám, že tu budeme moct uspořádat nějakou akci i příští rok, už teď se moc těším. Zároveň také děkuji rozhodčí Marušce Vágenknechtové za spravedlivé posuzování, za příjemnou atmosféru a za víkendovou společnost :-)