NVP Brno

29.09.2012 22:20

Musím se přiznat, že jsem trochu váhala, jestli mám Cilku na tuto výstavu přihlašovat. Strakáče posuzoval pan Jančík, který dal Cilce v Hlučíně VD. Ale nakonec jsem se rozhodla, že to zkusíme... Aspoň budeme do budoucna vědět, jestli jsme jenom neměly svůj den nebo jestli je Cilka opravdu typ strakáče, který se panu rozhodčímu nelíbí. Cilka byla ve třídě mladých sama, obvykle jsem z toho víc nervozní, než když máme konkurenci :-) Jenom co jsme nastoupily do kruhu, pan rozhodčí se k Cilce sklonil a začal počítat zuby. Po zjištění, že je opravdu plnochrupá, se spokojeně usadil na židličku a mávl rukou, že můžeme běhat. Pak nám nadiktoval moc pěkný posudek a zadal nám CAJC a BOJ :-) Radost dvojnásobná, protože Cilka si tímto splnila podmínky pro udělení českého i klubového junior šampiona :-) :-) Kdyby mi to někdo před naší první výstavou řekl, nazvala bych ho bláznem.... a ono se nám to fakt povedlo! Byla to naše poslední letošní výstava, co se týče příštího roku, ještě uvdidíme, ale prioritně se chci věnovat hlavně sportu, to mě a doufám, že i Cilku, bavi o moc víc :-)