Narozeniny

17.05.2012 21:05

Obě moje holky jsou májové, tedy narozené v květnu. No u Nelky těžko říct, ale když jsem s ní byla poprvé u naší paní veterinářky, tak při vypisování očkovacího průkazu prohlásila, že 1. máj je moc hezký datum, a já neprotestovala :-) Takže holky letos slavily společně, nemohl chybět dort a pořádná procházka. Tak tady je takové malé shrnutí uplynulého roku:

Nella - musím uznat, že je v nejlepších letech :-) Je rozumná, spolehlivá, stále plná energie a úžasně mi pomáhá s výchovou Cilky. Je zdravá jako řípa a to je to nejdůležitější...

 

Cilka - z maličkého bláznivého štěněte nám vyrostla v krásnou bláznivou slečnu :-) Někde jsem četla, že fenka se po hárání hodně zklidní, Cilka bude nejspíš vyjímka potvrzující pravidlo... Na procházkách lítá jako ztřeštěná, ale co se týče výcviku, dělá velké pokroky a dokáže se už hezky soustředit. Z malých střípků tak už začínáme skládat jednotlivé cviky, ale rozhodně nikam nespěcháme, máme spoustu času :-)

 

Holčičky moje, mám vás moc ráda a do dalších let vám přeju hlavně zdraví, pořád dobrou náladu, dostatek zábavy a spoustu dobrotek!

 

 

 

 

 

Totéž přejeme taky všem Céčkovým Zlatíčkům :-)