MVP Nitra

25.02.2013 22:29

Jak jsme slíbily, tak jsme splnily :-) Uplynulý víkend jsme strávily výstavně. Přihlásila jsem Cilku na 2-denní výstavu a popravdě tak trošku jsem doufala, že se nám podaří dokončit slovenského šampiona krásy. Cilce chyběl 2x CAC, původně jsme měly mít jeden den konkurenci, ale protože Milča si dodělala v Brně českého šampiona, Erika ji nakonec přehlásila do třídy šampionů. O počasí se radši ani zmiňovat nebudu, rozhodly jsme se jet mimo dálnice a překvapivě to byla šťastná volba. Spousta vystavovatelů přijížděla až během výstavy, my byly na místě hodinu před začátkem :-)

V sobotu nás posuzoval pan rozhodčí Mravík, vůbec jsem ho neznala, tak jsem byla zvědavá, jak se mi Cilka bude či nebude líbit. Nadiktoval nám moc hezký posudek, zadal CACe, stejně tak sestřičce Milušce a šlo se běhat o BOBa. Nechal si v kruhu jen naše holky a pořád se ne a ne rozhodnout. Nerozhodně prohlásil památnou větu: " To není možné, oni vypadají jak sestry" :-) Po vysvětlení situace, tedy že se opravdu jedná o sestry, se usmál, podal mi ruku, řekl, že Milča se mu víc líbí exteriérem, ale že má rád sportovní typy a proto za pohyb dává BOBa nám :-)

No a protože strakáče je třeba propagovat i v zahraničí, zůstaly jsme i na závěrečné soutěže. Ve skupině neuznaných plemen nás naběhlo do kruhu cca 13, paní moderátorka se nezapoměla ujistit, jestli jsme český strakatý pes :-) Paní rozhodčí začala užší výběr, no jaké to bylo překvapení, když nás do něj vybrala. Moc jsem nevnímala, postavila jsem Cilku do postoje, koukaly jsme na sebe, ostatní pejsci už odbíhali z kruhu ven, když jsem se rozhlédla kolem sebe... a my tam byli jenom tři!!! To znamenalo jediné, máme bednu! No a nakonec 2. místo :-)

V neděli strakáče posuzovala paní rozhodčí Vojteková, tu už jsme znaly z Bratislavy, Cilka se opět líbila, dostala CACe a opět i BOBa :-) A tím si splnila podmínky pro udělení slovenského šampiona krásy, kterého jsme si také rovnou nechaly vystavit :-)

Cesta domů i přes hodně nepříznivé předpovědi počasí probíhala v relativní pohodě. Za super víkend děkuju také Lence s Jackem a Marušce s Ájou a Corou :-) Už se moc těšíme na další podobnou akci!!!