Léto

12.08.2014 21:47

21.6. jsme s Cilkou zamířily do Brna na MVP, Cilka se vystavovala ve třídě šampionů a získala hodnocení V1, CAC, BOB :-) Perličkou na závěr pak bylo 2. místo v Národní ceně, které jsem opravdu nečekala a moc nás potěšilo. Na výstavu se za náma přišla podívat Pavla s Cilčinou dcerou Arvikou, je to andílek s ďáblíkem v těle, hodně mi připomíná svoji mámu, když byla v tomhle věku ( no, ono se toho pravda za ty tři roky zas tak moc nezměnilo :-) )

22.6. jsme se pak s oběma holkama zúčastnily klubových HAF HAF závodů ve Velkých Albrechticých, obě nastupovaly v kategorii ZVV1 speciál a docela se nám dařilo... Panička si teda nebyla moc jistá zkušebním řádem, ale naštěstí jsme nešly hned na začátku, tak jsem to stihla omrknout :-) Nelce chvilku trvalo, než si uvědomila, že cvičíme, takže nejen chůze byla taková rozpačitá, ale jinak se celkem snažila, nulu si vysloužila pouze za Áčko, které bylo pravé sportovkářské a opravdu strmé, což nečekala, seskočila z něj dolů, pak už si nevěřila a já ji nenutila. Nakonec z toho bylo hezké 4. místo.

Cilka cvičila překvapivě ochotněji a dokonce se tvářila, že ji to opravdu baví :-) Nulu schytala za štěkání ( spíše teda neštěkání, ještě jsem ji to nestihla naučit ) a za odložení, opět si chtěla vyzkoušet relaxační polohu na zádech a zlá panička jí to šla zavčasu rozmluvit :-) I přesto se nakonec umístila hned za Nelkou na pátém místě...

28.6. - 5.7. jsme trošku nečekaně strávily na táboře ve Svojanově. Marta bohužel neměla hlídání pro štěňata, tak mi nabídla možnost jet na týden místo ní :-) Celý týden jsem se věnovala výuce obedience a upřímně musím říct, že jsem byla nadšená! Skvělá atmosféra, šikovní psovodi, ještě šikovnější pesani, výborná parta mezi instruktory, no vůbec se mi nechtělo domů :-) Všem moc děkuju za fantastickou dovolenou!!!!

12. - 13. 7. jsme se byly podívat na strakatém výcvikovém víkendu v Hodoníně. Na akci mě zlanařila Janča s Abášem, dlouho jsem se neviděly no a když už byli na Moravě :-) Ráda jsem zase po dlouhé době viděla některé známé tváře a taky jsem měla čest poznat Abáškova syna Chlopa z Majklovy zahrady a jeho paničku... Tak doufám, že jsme se neviděly naposled :-) 

20.7. jsem stewardovala OB závody ve Veřovicích, výborná organizace, šikovné týmy, jen toho sluníčka nemuselo být tolik :-)

24. - 26.7. nás čekal doggtrek Stopou strejdy Šeráka v Jeseníkách... pár lidí mě varovalo, já nedbala, přihlásila nás a musím přiznat, že vědět předem, co nás čeká, nikdo mě tam nedostane... První akce, u které jsem pořadatele proklínala už v polovině trati... Ale ten pocit, když člověk po těch 52 km doleze do cíle, to se prostě musí zažít :-)

11.8. jsem měly s Martou a její dogou Wishkou takové malé vystoupení na dětském táboře, počasí nám moc nepřálo, ale přesto jsme zvládly dětem ukázat, co všechno je možné pejska naučit a zodpovědět všechny možné otázky nejen dětí ale i instruktorů :-)