Zima?

12.03.2014 18:47

Zhodnocení zimy je velmi jednoduché... V letošním roce jsem poprvé nelitovala, že jsem se přestěhovala na severní Moravu :-) Opravdu si nepamatuju, že bych v únoru jezdila o víkendech na cvičák a o tom, že bych chodila s holkama stopovat, už se ani nezmiňuju. Takže "zimního spánku" jsme si letos moc neužily, což mi vůbec nevadí. Kromě výše zmíněného jsme taky v únoru stihly navštívit naši Agatku ( Arlandu ), roste z ní moc hezká slečna a ze všech štěňátek mi nejvíce připomíná maminku Cilku :-) 15-16.2. jsem stewardovala zkoušky OB v Brně. Moc hezké výkony, skvěle připravení pejsci i psovodi a úžasná paleta všech plemen, počínaje ridgbackem a konče pembrokem... to je něco pro mě :-) A rozhodčí Lucka Gabrielová má můj obdiv, není vůbec lehké spravedlivě posuzovat tak rozdílná plemena! Cilka si v hale trošku tréninkově pocvičila, Nella měla smůlu, protože v sobotu ráno začala hárat. Je opravdu přesná jak švýcarské hodinky. V neděli po zkouškách jsme navštívily naši Arviku, roste jako z vody, s mamkou se hezky vyřádily a my s paničkou probraly všechno možné ( je to budoucí paní veterinářka :-) 

Na začátku března jsem se s Cilkou zúčastnila semináře OB s Luckou Gabrielovou, moc děkuju za spoustu rad a postřehů, doufám, že se nám je podaří zužitkovat. Sezona se blíží, takže je dobré vědět, na čem všem ještě potřebujeme zapracovat. Všem ostatním účastníkům pak děkuji za přijemnou a pohodovou atmosféru, musíme to zase někdy zopakovat :-)