Závod obedience Mošnov

24.04.2013 21:35

Už v pátek dorazila rodinná návštěva, Jana s Abáškem. No a v sobotu nastal "křest ohněm" pro naši Cilinku. Její první závod :-) Původně jsem ji chtěla přihlásit až v květnu, zima byla letos opravdu dlouhá a moc natrénováno jsme neměly. No ale když Jana slíbila, že s Abáškem dorazí, přece jsme je v tom nemohly nechat samotné. Navíc myslím, že to byl první závod, kde startovali dva strakáči :-)

První na řadu šla Neliska, opět byla přesvědčená, že tři nuly jsou jsou tak akorát, takže opět se nám nezadařilo. Budu jí muset nějak vysvětlit, že ty nuly opravdu nejsou třeba, akorát furt nevím, jak...

O něco později nadešel čas naší Cilinky, v předzávodním tréninku mě ignorovala a završila to plivnutím aportu k mým nohám. Měla jsem sto chutí to zabalit a zmizet. Při odložení si ještě před ulehnutím všimla, že vedle ní je velký holandský ovčák a sotva jsem udělala pár kroků od ní, s výrazem naprostého zděšení přicupitala za mnou. Moje touha po zmizení se zdvojnásobila... Ovšem co pak předvedla v závodě, to předčilo veškerá má očekávání. Ona si ta moje holka snad ani nevšimla, že vlastně cvičíme a že jaksi nejsou pamlsky :-) Konečný výsledek známka VD a moje obrovská radost!!!

A protože rodina má držet při sobě, Abáš s Janou skončili jen půl bodíku za náma :-) Večer jsme to řádně zapili výbornou malinovicí a v neděli jsme pak vyrazili na procházku po okolí Kopřivnice.

Jani moc děkujeme za návštěvu a už teď se těším, až si to zase někdy zopáknem :-)

 

Spoustu dalších fotek najdete zde, opět velké díky Monice :-)

https://edar.rajce.idnes.cz/zavod_obedience_Mosnov_20.4.2013/