Veřejný trénink OB a zkoušky IPO

16.09.2012 21:32

Jednou z podmínek, abych se mohla stát instruktorem obedience, bylo uspořádat veřejný trénink. Dohodla jsem se s Janou z KK Mošnov a uspořádala ho na jejich tréninkovém place, za což jí moc děkuji :-) Bude se zde pořádat i závod, tak jsem to pojala i jako přípravu pro závodníky, aby si mohli vyzkoušet závodní prostředí. Bylo to super odpoledne, šikovní pejsci i psovodi, parádní atmosféra, doufám, že i účastníci byli spokojení stejně jako já :-) Už teď se těším na závod, protože tak příjemné prostředí a zázemí, jako má KK Mošnov, se hned tak nevidí :-)

V neděli mě a Nelku čekala zkouška BH. V sobotu jsem na svoje holky neměla moc čas a popravdě to bylo ku prospěchu. Nelka byla nadšená, že se jí konečně zase věnuju a na cvičení se vyloženě těšila. Předvedla moc hezký výkon, který pan rozhodčí ocenil plným počtem bodů!!!! Speciální cviky jsme taky zvládly, i když Nelku trošku rozhodila střelba, takže byla trochu nesvá, ale kdo ji nezná, nic na ní nepoznal :-) Takže máme další skalp ze sportovní kynologie a přemýšlím, na kterou další zkoušku se vrhneme...