Novoroční shrnutí

01.01.2014 22:05

Příznávám, flákám to, flákám... Ale druhá polovina loňského roku byla hooodně hektická a času moc málo. Takže vše podstatné shrnu v tomto článku a v roce letošním se zkusím polepšit :-)

NELLA - díky ní se mi splnil sen a společně se nám podařilo zdolat OB3 :-) Nádherný pocit a velká radost!!! Taky jsme po celý rok poctivě trénovaly stopičky, bohužel na zkoušku jsme se nedostaly ( nevhodné termíny ), takže určitě jeden z plánů na letošní rok. Ráda bych zkusila i vyhledávání, uvidíme :-)

CILKA - řekla bych, zlomový rok :-) Na přelomu zimy a jara si Cilka dokončila slovenského šampiona krásy a byl jí přiznán také klubový junior šampion. V dubnu si Cilka složila svoji první zkoušku a jak jinak, než OBZ :-) Ačkoliv nám počasí na jaře moc nepřálo a dlouho se držel sníh, což nám trošku znepříjemňovalo trénink, zvládla zkoušku s moc pěkným výsledkem a navíc s ohromným elánem a chutí, čehož si cenním nejvíc :-)

Nejdůležitější událostí roku byla ale jednoznačně naše první štěňátka :-) Pro mě i Cilku poprvé, vražedná kombinace :-) Děkuji všem, kteří nám pomáhali a radili, hlavně Martě, která se mnou absolvovala to nejdůležitější, krytí :-) Mimo jiné nás na něj také dovezla, protože moje auti vypovědělo službu, respektive jeho převodovka.... Cilce pak moc děkuji za to, že mě v podstatě k ničemu nepotřebovala, rodit začala dřív, než jsem předpokládala, takže mě ušetřila zbytečného stresu, porod 7 štěňat jí zabral dvě hodiny a vše zvládla úplně sama! Po celou dobu se o štěňata vzorně starala, měla dost mléka, no zkrátka a jednoduše, úžasná máma :-) :-) :-) Více o našich odchovancích již brzy v sekci Štěňata...

JÁ - budu se trošku opakovat, ale... Díky Nelce jsem se stala držitelkou zkoušky OB3 a díky Cilce chovatelkou :-) Je to povznášející pocit, ale stojím nohama pevně na zemi!!! Každopádně oběma holkám moc děkuji!!!

V loňském roce jsem začala vést tréninky obedience, myslím, že nadšenců tohoto sportu přibývá a mám z toho velkou radost! Určitě bych chtěla v započaté práci pokračovat i letos, několik mých žáků už zvládlo složit zkoušku a chystají se na další. 

Odstewardovala jsem několik závodů, pár u nás na severní Moravě, kvalifikační závod na MS v Brně, Mistrovství belgických a australských ovčáků ve Zbraslavi a také mezinárodní CACIOB závod v Jihlavě. Děkuju všem pořadatelům za důvěru, moc si toho vážím. 

A v neposlední řadě jsem si také zkusila roli pořadatele OB závodu a abych to neměla tak jednoduché, zvolila jsem rovnou Mistrovství českých národních plemen v obedience :-) Cilka se bohužel vzhledem k březosti nezúčastnila. Akce měla hezké ohlasy, takže v roce 2014 se určitě dočkáme 2.ročníku a já doufám, že už s hojnější účastí :-)