Listopad a prosinec

31.12.2012 23:08

Listopad se nesl sice v duchu kynologickém, ale tak trošku bez mých psů :-)

3.11. jsem měla tu čest stewardovat zkoušky OB na KK ZETOR v Brně, počasí tentokrát vyšlo na jedničku, sešlo se hodně začínajících dvojic, některé se mi moc líbily, některé už méně, ale tak to prostě chodí...

10.11. jsem se zúčastnila semináře o pozitivní motivaci s Františkem Šustou, zajímavé povídání a hlavně fantastická videa. Spoustu informací jsem už znala, ale díky videím jsem měla možnost vidět, jak to ve skutečnosti funguje a že to opravdu funguje :-)

25.11. se konala v Dolních Počernicích schůze KCHMPP sekce strakáčů, kde jsem nemohla chybět. Bohužel ve stejný den se konalo i MR OB na Kladně, strakáči byli přednější, tak snad se na mistrák dostanu na kukandu příští rok :-)

Prosinec už jsme si s holkama užívaly přípravy na Vánoce, které mám moc ráda. Všechno jsme zvládly v relativní pohodě, pár dnů volna mezi svátky jsme využily k výletům a delším procházkám. Nezbývá, než vykročit správnou tlapkou do nového roku :-)

Švédská skála, Odry-Loučky, 29.12.2012