Aktualizace v kostce :-)

02.08.2013 11:59

Trošku delší časová prodleva rozhodně neznamená, že není o čem psát, spíše naopak :-) A protože mě víc baví trávit čas venku s holkama, než sedět u počítače, tak jen ve zkratce:

27.4.2013 .......... s Cilkou jsem se zúčastnila krajské klubové výstavy v Dětřichově. Jelikož si Cilka stihla dokončit slovenského šampiona ještě před uzávěrkou, přihlásila jsem ji do třídy vítězů. A zadařilo se, V1, vítěz třídy :-) Součástí výstavy byla i bonitace, Cilka se moc hezky předvedla, bez problémů si nechala spočítat zuby a nevadilo jí ani měření. Uchovněna bez výhrad :-) Zúčastnil se i Abášek, na výstavě výborný a taktéž úspěšně zbonitován :-) Jani gratuluju!!!

29.5. - 2.6. ........ seminář obedience s Varvarou Bolshak, opět SUPER! Cvičila jsem pouze s Cilkou, prošly jsem si všechny cviky a máme hezky naplánováno, jak s výcvikem pokračovat. Snažila jsem se i poctivě sledovat práci ostatních psů a psovodů, nasávat informace, ale přiznávám, že ke konci už jsem měla hlavu jako balon :-) S Nellou jsem cvičila o poledních pauzách, aby se holka nenudila :-)

16.6. ................ meziklubové závody Mošnov, pojali jsme je v duchu obedience rallye a já měla tu čest je odposuzovat. Doufám, že se naše "opičí dráha" líbila, aspoň měli pesani oddech od striktních zkušebních řádů. Aby to holkám nebylo líto, Nella absolvovala trasu jako předskokan a Cilka jako doskokan :-)

23.6. ................ výlet na Smrk s Katkou, Markem a jejich pinčím komandem. Nejprve se Marek víc jak hodinu lopotil s mým okýnkem na autě, které poněkud neplánovaně místo nahoru zhučelo dolů. Téměř pod vrcholem nás pak chytla pořádná bouřka a v lijáku jsme pak absolvovali celou cestu dolů. Bylo to přesně to hodiné sdržení, o které se postaralo moje auti. Už dlouho jsem takhle důkladně nezmokla :-) Každopádně na Smrku je moc hezky, tohle místo mě fakt dostalo a jednoznačně si ho řadím do "oblíbených" :-)

29.6. ................. předváděčka Kujavy aneb ukázky kynologických sportů na dnech obce :-) Ty klobásky byly luxusní!!!

7.7. .................. výlet na Velkou Čantoryji, docela slušný výšlap, pač jsme to vzali z opačné strany... Ještě že já mám tu moji Nelisku :-)

13.7. ................ výlet na Hukvaldy s Lenkou a Flashem, naše oblíbená trasa, tentokrát jsme ji prodloužili o oboru a prohlídku hradu, bylo super :-)

20. - 21.7. ........ OB víkend na Liščím mlýně, trochu jsme trénovaly, trochu se flákaly a nejlepší byl stejně večerní táborák :-)

 

No a mezi tím vším si užíváme léto, které teda já osobně moc nemusím, ale holky se strašně rády opalují, tak budiž jim přáno :-) Chodíme na procházky, koupat se k řece, když počasí dovolí, tak i na stopy a poslušnost cvičíme, kde se dá :-) A já už se těším na podzim :-)